events
Belevenissen met een boodschapLive-communicatie werkt het sterkst. Het zelf ervaren in contact met anderen. Maar dan moet alles wel heel goed kloppen. Van de boodschap tot het hart. Hartelijke communicatie, van mens tot mens. Van idee tot concept tot event. De schaal speelt geen rol, de boodschap wel en het resultaat telt.
Een intensief kennismakingsprogramma voor de nieuwe directie van een onderneming, teambuildingprogramma’s, trainingssessies, relatiebijeenkomsten, productpresentaties, brainstormen of gewoon weer eens ouderwets survivalen in de Ardennen.
De Eurotop 1991 in Maastricht, de introductie van een nieuwe Opel, concept voor het Limburg-paviljoen Floriade 2002, in één dag met 40 mensen een CD produceren, een indiaanse zweethut voor een vastgelopen managementteam en een kick-off van een reorganisatiecampagne van de KLM.
Met Events Company BV ontwikkel ik formats voor corporate events, meetings en bedrijfsfeesten. Van kant en klare bedrijfsuitjes tot high end maatwerkprogramma’s.
Een krant
"Theaterproducent Frank Wentink bracht in samenspraak met OTTO-adviseurs Dick Evers en Paul ’t Lam een wervelende show". (Stan Huygens Journaal)















